wtorek, 13 marca 2018

Jajka - koszyki 3D

Zdarza mi się mieć wizję czegoś. Ale gdy zbiorę komponenty okazuje się, że były to widzenia z gatunku tych złudnych. Wtedy prawdopodobnie mam minę żaby obok której piorun trzasł. Mało romantyczną.
Tak było w przypadku tych jajek. Mam w swoich zasobach sześć gniazd z ptakami. Dokładnie wymierzyłam ich średnicę, pracowicie przejrzałam internet wybrałam jajka. Do tego stojące! Normalnie wygrana w "totka".  Niecierpliwie czekałam na ich przyjazd, rozpakowałam, włożyłam gniazdko i ...... rozczarowanie. Ptaszyna zniknęła , stała się niewidzialna w tym zestawie.
Nie dałam za wygraną. Najpierw zrealizowałam częściowo poprzedni plan. Dół jajek otoczyłam włóczką. Mają udawać koszyki. Teraz czas szukać wypełnienia. wyciągnęłam wszystkie drobiazgi jakie miałam. Udało mi się skomponować pięć jajek. Na szóste nie miałam planu. Tesco mi pomogło. Wypatrzyłam tam żółtego królika.


                                               Zając spaceruje wśród wiosennej scenerii.



Królik z Tesco, który wybawił mnie z kłopotu "i co w to miejsce?"




Kaczuszka zachwycona zapachem konwalii





Para kurza. 
Moim zdaniem on ma do niej pretensje, że za bardzo zaszalała z nowymi szatami dla młodych.
Jajka są we wzorki. :)




Para dzieciaczków cieszących się zielenią i świętami.




Zajączek w różowej szacie.









2 komentarze:

  1. Przepiękne :) Różnorodne i bardzo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie bardzo efektowne i niespotykane.
    Podziwiam.
    Decomargherita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń